اخر تحديث : 02:22:42 14-05-2023
رودي

ساعدنى انساك واحاول انى اعيش بعدك ده قلبى معاك وفارق فرحته فى بعدك ساعدنى انساك واحاول انى اعيش بعدك ده قلبى معاك وفارق فرحته فى بعدك ساعدنى اكتم فى قلبى حاجات شايلها للك ساعدنى اسجن فى عينى دموع بكيتها لك ساعدنى اكتم فى قلبى حاجات شايلها للك ساعدنى اسجن فى عينى دموع بكيتها لك ساعدنى اتدارى من قلبك واكون جنبك ومش حباك ساعدنى اتدارى من قلبك واكون جنبك ومش حباك بعت وروحى عايشة لك ساعدنى انساك ليه قلبى مش مطاوعنى ومسلمك نفسه المفروض انه قلبى مع انى م

يا فرحة الأحزان فيا و الدمع باين ف عينيا أنا كنت فاكره إن أنا أقوي و بقول ماتقدرش عليا أتاري الدنيا دواره و ناسها بجد غداره لكن بإذن الله يا دنيا أناااااااا حقي هاخده ب إيديا يا عيني يا عيني يا عيني اه يا عيني اه يا عيني الدموع ف الوش مفيهاش معلش لا بتهدي بأسف ولا كدب و غش اللي باعني غدر له عليا ندر لازم اوفيهوله حقه هديهوله ظلم آه بظلم يبكي دمعه دم قلبي أدهوله بس لما أطوله الدموع ف الوش مفيهاش معلش يا عيني يا عيني يا عيني اه يا عيني اه يا عيني اللي جه عليا يو

كان بيحبنى وبيخاف عليا كنت بحس بيه وبيحس بيا كان جواه ملاك بيسامح وينسى عمرى ما شفت زيه عمره ماكان بيقسى عشانى سابنى واتغرب وقاللى يومين وهنقرب راجعلك تانى مش بهرب ده انا بحلم ابوس فيكى ومهما جرالى هتحمل هدوس ع الصعب وهكمل ولو بعدى كمان طول باذن الله راجع ليكى وكان دايما بيكتبلى وبيطمنى عامل ايه وكل جواب بيوصلى أشوف دمعه معلم فيه احس بجرحه من جوه وباللى انا فيه انا وهوه اقول ياربى وادعيله فى بعدك دنيا ما بتسوى تمر ايام وراها سنين وقلبى عليه بجد جزين اصبر روحى واستناه واعيش بدمو
| اسم الاغنية | كلمات | الحان |
|---|---|---|
| بعد عشرين يوم | عماد عبيد | وليد عبد العظيم |
| الدموع في الوش | احمد شريف | علاء غنيم |
| ساعدني انساك | عصام حجاج | تامر حجاج |

ساعدنى انساك واحاول انى اعيش بعدك ده قلبى معاك وفارق فرحته فى بعدك ساعدنى انساك واحاول انى اعيش بعدك ده قلبى معاك وفارق فرحته فى بعدك ساعدنى اكتم فى قلبى حاجات شايلها للك ساعدنى اسجن فى عينى دموع بكيتها لك ساعدنى اكتم فى قلبى حاجات شايلها للك ساعدنى اسجن فى عينى دموع بكيتها لك ساعدنى اتدارى من قلبك واكون جنبك ومش حباك ساعدنى اتدارى من قلبك واكون جنبك ومش حباك بعت وروحى عايشة لك ساعدنى انساك ليه قلبى مش مطاوعنى ومسلمك نفسه المفروض انه قلبى مع انى م

يا فرحة الأحزان فيا و الدمع باين ف عينيا أنا كنت فاكره إن أنا أقوي و بقول ماتقدرش عليا أتاري الدنيا دواره و ناسها بجد غداره لكن بإذن الله يا دنيا أناااااااا حقي هاخده ب إيديا يا عيني يا عيني يا عيني اه يا عيني اه يا عيني الدموع ف الوش مفيهاش معلش لا بتهدي بأسف ولا كدب و غش اللي باعني غدر له عليا ندر لازم اوفيهوله حقه هديهوله ظلم آه بظلم يبكي دمعه دم قلبي أدهوله بس لما أطوله الدموع ف الوش مفيهاش معلش يا عيني يا عيني يا عيني اه يا عيني اه يا عيني اللي جه عليا يو

كان بيحبنى وبيخاف عليا كنت بحس بيه وبيحس بيا كان جواه ملاك بيسامح وينسى عمرى ما شفت زيه عمره ماكان بيقسى عشانى سابنى واتغرب وقاللى يومين وهنقرب راجعلك تانى مش بهرب ده انا بحلم ابوس فيكى ومهما جرالى هتحمل هدوس ع الصعب وهكمل ولو بعدى كمان طول باذن الله راجع ليكى وكان دايما بيكتبلى وبيطمنى عامل ايه وكل جواب بيوصلى أشوف دمعه معلم فيه احس بجرحه من جوه وباللى انا فيه انا وهوه اقول ياربى وادعيله فى بعدك دنيا ما بتسوى تمر ايام وراها سنين وقلبى عليه بجد جزين اصبر روحى واستناه واعيش بدمو
اترك تعليق لـ رودي
سوف تتم مراجعة التعليقات قبل نشرها. جميع الحقول الزامية
اشعار
اغلاق