اخر تحديث : 02:22:42 14-05-2023
سيمون

كان في زمان بنوته خيل شعرها جامح كان في زمان بنوته وخطفها الزمن الجارح وجريت وجريت وباعلي صوتي ناديت وجريت وجريت لفيت كتير مالاقيت وخلاص وخلاص مابقتشي زي زماني وخلاص وخلاص اتغير ليه عنواني طفله وكانت قادره تغني قادره تحب وقادره تروح تفرح لما يدق الباب لما السكه تجيب اصحاب طفله وكانت عايزه تصدق ان البحر ماهوش بيغرق هربت مني وراحت فين انا مش هي بقالي سنين

وريني هتعمل ايه ادي قلبي وهونت عليه وادي قلبك خلتهولك تتهنى وتفرح بيه وريني وانا مستنية قلبك كله حنية ماتحن عليا شوية طب حن شوية عليا من الحب وغناويه وريني ازاي هتعيش ده انا بعد هوايا مافيش والحب ان راح مايجيش ومنين وهتجيب لياليه وريني وبكرة تشوف ازاي قلبك ملهوف ارحمني اعمل معروف

كلمولي عيون حبيبي اللي بالرمش يشاغلني حيلوه نين عيونه يرجع يرمي نظره ويقابلني كلمولي عيون حبيبي اللي بالرمش يشاغلني حيلوه نين عيونه يرجع يرمي نظره ويقابلني قلبي رق ودق بابه دق باه قاله دايب من عذابه من عذابه كلمولي عيون حبيبي القمر شاهد عليا شافني سهرانه في عيوني دموع حنين والعيون كانت رايحة جاية رايحة جاية ناس تلومني وناس تقرب وتواسيني قلبي رق ودق بابه دق بابه قالوه دايب من عذابه من عذابه كلمولي عيون حبيبي الهوى مش قد ناره مش ناره خدني مني ودوبت انا بشوقي لحبيبي و

عايزه اصرخ انفجر مش قادره اتحمل السكوت نار بتحرق نار يا ربى مولعه فى قلبى حاموت صداع ذكريات عمرى اللى ضاع وانا فى دنيا تانيه فى مشاعر واندفاع طعنه فى صميم المحبه ليه كانى بقيت فى غربه كبريائى بيستخبى من الظلم من الماضى اللى ضاع ليه ليه خلصت اللعبه العبيطه والصحاب خانوا ببساطه يلا يا شقوق الخيانه وهم البراءه راح خلاص ليه ليه عايزه انفجر احتمى يا رب فيك دلوقت انا احوج ما يمكن اليك عايزه انفجر التجى يا رب ليك دلوقت انا احوج ما يمكن اليك ارجوك ساعدنى ارجوك ساعدنى

احب اقولك ان قبلك كنت عايشه وان بعدك هابقى عايشه وان فى ميت الف زيك واحب اقولك انت مش مالك نهايتى انت مش مفتاح سعادتى واللى قالك غير ده غشك واحب اقولك ياما ضاع يااما احلامى اترمت وانت كسول قدام عنيك اتكسرت كل الاصول فين الحقيقه فى اللى قلته باصطناع فين الامال فين الامان قول يا شجاع واحب اقولك انت مش مالك نهايتى انت مش مفتاح سعادتى واللى قالك غير ده غشك كان نفسى مره تكون حقيقى مره واحده مره واحده تكون شجاع انما شوهت صورتك حتى فى اخر وداع نساك غرورك كل احساسى الجميل شغل الخداع

هذه الليلة لي هذه اللحظة ملكي فالحب يهتف بي وانا اسهر الليل وحدي للحب اسلمت نفسي ولمن سياتي الي سوف يسمع الليل همسي حين يعتصر يدي وحدي بلا احباب اعيش كل الليالي لا حب لا اصحاب ملل هي ايامي ارقص ووحدي اغني لا شيء يمنع صوتي وليس لك ان تلومني فانا ارفض صمتي لا وقت لمن لا يراني ولا يحس بنبضي ولا يشتهي احضاني فالحب يشعل قلبي وحدي بلا احباب اعيش كل الليالي لا حب لا اصحاب ملل هي ايامي

بحيرني هواك ويخليني اتالم لكن ولا بنساه ولا قلبي بيتعلم ورضيت انا بالهم وقلبك ليه بالهوا مش راضي ياللي هواك فالدم بيجري وحبك شئ مش عادي ببحيرني هواك ويخلني اتالم لكن ولا بنساه ولا قلبي بيتعلم حذرتك من البدايه وطريقنا ف اوله دلوقتي ايه بايدي ياحبيبي اعملوه غير ان اتحمل بعدك واحلم لو توفي بوعدك وازاي انا هقدر بعدك مشواري اكمله انا سايقة عليك هوايا وسنين متشوقه ارجع لحبي تاني وكفاية فراق بقى انا سايقة عليك هوايا وسنين متشوقه ارجع لحبي تاني وكفاية بقى بنحير ليه في قلوبنا

رسمتك شمس و قلب حنون يا احلي عيون احلم بيوم اكونلك فية فرشت طريق الحب ورود و امل و وعود و بكرة الوعد اوفية صدقني انا مبهورة و مفتونة و مشغولة بيك علي طول عيونك سحر بيملي الكون و كمان علطول خلي زمان الفرح يطول يا فرحة عمري الجاي بحبك ف قلبي هصون الحب دة مهما يكون صدقني انا مبهورة مفتونة حبيبي ومشغولة انا بيك علطول مبهورة مفتونة ومشغولة بيك على طول الناس بتقولي انسية و ازاي و انا روحي فية انا مهما سهرت بفكر فيه مبهورة مفتونة و مشغولة بيك علطول لسة مابينا الف معاد و الاحلام سوا تحضنا

كانى فى حلم جميل شايفاه هنا فى عينينك حاسه بقلبى ملاك بيطير شايفه بساط الدنيا حرير حاسه الدنيا بقلبى معاك ملك ايديك اه وبحلم بيك وياك على طول الطريق وياك وبقلبى البرىء وبخاف لتعود الشمس وافوق من حلم جميل شايفاه وياك وانا وياك حسيت بحنان عمرى ما شفته الا معاك كانى بقالى زمان عارفاك وانا بهواك شفت الفجر وبوست عينيه شفت الحب وخفت عليه شفت الحب معاك الوان يا احلى ملاك اه فى طوق رؤياك وياك على طول الطريق وياك وبقلبى البرىء وبخاف لتعود الشمس وافوق من حلم جميل شايفاه وياك وياك على ط

كان في زمان بنوته خيل شعرها جامح كان في زمان بنوته وخطفها الزمن الجارح وجريت وجريت وباعلي صوتي ناديت وجريت وجريت لفيت كتير مالاقيت وخلاص وخلاص مابقتشي زي زماني وخلاص وخلاص اتغير ليه عنواني طفله وكانت قادره تغني قادره تحب وقادره تروح تفرح لما يدق الباب لما السكه تجيب اصحاب طفله وكانت عايزه تصدق ان البحر ماهوش بيغرق هربت مني وراحت فين انا مش هي بقالي سنين

وريني هتعمل ايه ادي قلبي وهونت عليه وادي قلبك خلتهولك تتهنى وتفرح بيه وريني وانا مستنية قلبك كله حنية ماتحن عليا شوية طب حن شوية عليا من الحب وغناويه وريني ازاي هتعيش ده انا بعد هوايا مافيش والحب ان راح مايجيش ومنين وهتجيب لياليه وريني وبكرة تشوف ازاي قلبك ملهوف ارحمني اعمل معروف

كلمولي عيون حبيبي اللي بالرمش يشاغلني حيلوه نين عيونه يرجع يرمي نظره ويقابلني كلمولي عيون حبيبي اللي بالرمش يشاغلني حيلوه نين عيونه يرجع يرمي نظره ويقابلني قلبي رق ودق بابه دق باه قاله دايب من عذابه من عذابه كلمولي عيون حبيبي القمر شاهد عليا شافني سهرانه في عيوني دموع حنين والعيون كانت رايحة جاية رايحة جاية ناس تلومني وناس تقرب وتواسيني قلبي رق ودق بابه دق بابه قالوه دايب من عذابه من عذابه كلمولي عيون حبيبي الهوى مش قد ناره مش ناره خدني مني ودوبت انا بشوقي لحبيبي و

عايزه اصرخ انفجر مش قادره اتحمل السكوت نار بتحرق نار يا ربى مولعه فى قلبى حاموت صداع ذكريات عمرى اللى ضاع وانا فى دنيا تانيه فى مشاعر واندفاع طعنه فى صميم المحبه ليه كانى بقيت فى غربه كبريائى بيستخبى من الظلم من الماضى اللى ضاع ليه ليه خلصت اللعبه العبيطه والصحاب خانوا ببساطه يلا يا شقوق الخيانه وهم البراءه راح خلاص ليه ليه عايزه انفجر احتمى يا رب فيك دلوقت انا احوج ما يمكن اليك عايزه انفجر التجى يا رب ليك دلوقت انا احوج ما يمكن اليك ارجوك ساعدنى ارجوك ساعدنى

احب اقولك ان قبلك كنت عايشه وان بعدك هابقى عايشه وان فى ميت الف زيك واحب اقولك انت مش مالك نهايتى انت مش مفتاح سعادتى واللى قالك غير ده غشك واحب اقولك ياما ضاع يااما احلامى اترمت وانت كسول قدام عنيك اتكسرت كل الاصول فين الحقيقه فى اللى قلته باصطناع فين الامال فين الامان قول يا شجاع واحب اقولك انت مش مالك نهايتى انت مش مفتاح سعادتى واللى قالك غير ده غشك كان نفسى مره تكون حقيقى مره واحده مره واحده تكون شجاع انما شوهت صورتك حتى فى اخر وداع نساك غرورك كل احساسى الجميل شغل الخداع

هذه الليلة لي هذه اللحظة ملكي فالحب يهتف بي وانا اسهر الليل وحدي للحب اسلمت نفسي ولمن سياتي الي سوف يسمع الليل همسي حين يعتصر يدي وحدي بلا احباب اعيش كل الليالي لا حب لا اصحاب ملل هي ايامي ارقص ووحدي اغني لا شيء يمنع صوتي وليس لك ان تلومني فانا ارفض صمتي لا وقت لمن لا يراني ولا يحس بنبضي ولا يشتهي احضاني فالحب يشعل قلبي وحدي بلا احباب اعيش كل الليالي لا حب لا اصحاب ملل هي ايامي

بحيرني هواك ويخليني اتالم لكن ولا بنساه ولا قلبي بيتعلم ورضيت انا بالهم وقلبك ليه بالهوا مش راضي ياللي هواك فالدم بيجري وحبك شئ مش عادي ببحيرني هواك ويخلني اتالم لكن ولا بنساه ولا قلبي بيتعلم حذرتك من البدايه وطريقنا ف اوله دلوقتي ايه بايدي ياحبيبي اعملوه غير ان اتحمل بعدك واحلم لو توفي بوعدك وازاي انا هقدر بعدك مشواري اكمله انا سايقة عليك هوايا وسنين متشوقه ارجع لحبي تاني وكفاية فراق بقى انا سايقة عليك هوايا وسنين متشوقه ارجع لحبي تاني وكفاية بقى بنحير ليه في قلوبنا

رسمتك شمس و قلب حنون يا احلي عيون احلم بيوم اكونلك فية فرشت طريق الحب ورود و امل و وعود و بكرة الوعد اوفية صدقني انا مبهورة و مفتونة و مشغولة بيك علي طول عيونك سحر بيملي الكون و كمان علطول خلي زمان الفرح يطول يا فرحة عمري الجاي بحبك ف قلبي هصون الحب دة مهما يكون صدقني انا مبهورة مفتونة حبيبي ومشغولة انا بيك علطول مبهورة مفتونة ومشغولة بيك على طول الناس بتقولي انسية و ازاي و انا روحي فية انا مهما سهرت بفكر فيه مبهورة مفتونة و مشغولة بيك علطول لسة مابينا الف معاد و الاحلام سوا تحضنا

كانى فى حلم جميل شايفاه هنا فى عينينك حاسه بقلبى ملاك بيطير شايفه بساط الدنيا حرير حاسه الدنيا بقلبى معاك ملك ايديك اه وبحلم بيك وياك على طول الطريق وياك وبقلبى البرىء وبخاف لتعود الشمس وافوق من حلم جميل شايفاه وياك وانا وياك حسيت بحنان عمرى ما شفته الا معاك كانى بقالى زمان عارفاك وانا بهواك شفت الفجر وبوست عينيه شفت الحب وخفت عليه شفت الحب معاك الوان يا احلى ملاك اه فى طوق رؤياك وياك على طول الطريق وياك وبقلبى البرىء وبخاف لتعود الشمس وافوق من حلم جميل شايفاه وياك وياك على ط
اترك تعليق لـ سيمون
سوف تتم مراجعة التعليقات قبل نشرها. جميع الحقول الزامية
اشعار
اغلاق