اخر تحديث : 06:33:23 17-06-2026
يا بختي بيه
رامي صبرى
ده يا بختي بيه
ده يا بخت اصحابه بيه
ده العين عليه العين عليه
ده الحلو اهو ده جماله مفيش اخوه
ده بيحسدوه بيحسدوه
أنا نفسي نفسي اشيله في نني العين يا عيني
وأسهر واطبق عشانه سبع أيام وليال
نسمع أغاني ونحكي كلام بينه وبيني
حد يفاجئني يقولي اللي أنا فيه مش احلام
ده يا بختي بيه
ده يا بخت اصحابه بيه
ده العين عليه العين عليه
ده الحلو اهو ده جماله مفيش اخوه
ده بيحسدوه بيحسدوه
ده يا بختي بيه كله مشاور عليه
ووقعت فيه وقعت فيه
ده الروقان روحه تحلي المكان
ده خلاص ادمان خلاص ادمان
أنا نفسي نفسي اشيله في نني العين يا عيني
وأسهر واطبق عشانه سبع أيام وليال
نسمع أغاني ونحكي كلام بينه وبيني
حد يفاجئني يقولي اللي أنا فيه مش احلام
ده يا بختي بيه
ده يا بخت اصحابه بيه
ده العين عليه العين عليه
ده الحلو اهو ده جماله مفيش اخوه
ده بيحسدوه بيحسدوه
| تصنيف الاغنية | اغاني مصرية |
| اسم الاغنية | يا بختي بيه |
| اسم المطرب | رامي صبرى |
| كلمات الاغنية | عمرو المصري |
| الاغنية من الحان | عمرو الخضري |

أنا مالي بيك مالي انشغالي بيك ليه انشغالي بيك بعد ما ضاعت امالي فيك أنا مالي بيك مالي ليه من ساعة وداعنا مابقاش لحياتي معنى ياما أنا وقلبي اتوجعنا من شوقنا ليك أنا مالي يا حبيبي مالي امتى تجاوب سؤالي صورتك دايما في بالي وقالقني عليك أنا مالي بيك مالي انشغالي بيك

ازاي بتسأل عن غلاوتك وانت بالنسبالي إيه وانت حبك جوا قلبي هو دا اللي بقيس عليه أنا بحبك قد القمر قد البحر في موسم ال Summer اكتر م الخروجات والسهر اكتر من كده أنا اعمل إيه اعمل ايه ده انت حبيب قلبي حبيب قلبي وقلبين على قلبي حبيب قلبي وقلب الناس كلها أنا بحبك قد القمر قد

أنا لسه باقي عليك مانسيتش غرامنا وليالينا كان ليا وليك حكايات مكتوبة بأسامينا عامل بنساك قدام الناس ياما بداري وأنا قلبي معاك لو لسه تهمك أخباري يا ليالي مخبيالنا ايه تاني تاني يا ليالي الفرقة صعبة يا ليالي أنا لسه باقي عليك وبحن لأيام عيشناها كان ليا وليك أحلام مع بع

أجمل قصة حب ما بين اتنين عايشة ما بيني وبينه بقالها سنين ياما زعلنا وياما فرحنا كتير وبنتحسد إن احنا لسه مكملين كملنا عشان بنكمل بعض ويوم ما بدأنا بدأنا بوعد مفيش مخلوق يدخل ما بينا لو زعلنا في يوم من بعض أول حب بجد لقيته معاه كل مشاعري الحلوة بقت وياه جوا قلوبنا لبعضنا حب و

الدلع معمولك انتي والقمر بان لما بنتي هو في زيك يا بنتي انتي مش عارفه انتي ايه ايه ايه ايه انتي فلته فلته فلته مش شايفلك أي غلطة تتهز الأرض انتي ثابته انتي مش فاهمه انتي ايه ايه ايه ايه انتي مجنناهم انتي انتي معدياهم انتي انتي مزعلاهم انتي انتي معقداهم انتي الدلع معمولك

من حقك عليا تبقي ساكنه فيا تاخدي كل حاجة وفوقيهم عنيا من حقك عليا تبقي أحلى بيا تمشي كل مره مالكه الدنيا ديا خليكي هنا لسه قصادنا سنين تتعاش خليكي هنا الحلو بتاعنا ماجاش خليكي هنا إمسكي فيا أنا دي اللحظة الحلوه ماتتعداش من حقك عليا تبقي ساكنه فيا تاخدي كل حاجة وفوقيهم عن

لو تعرف ان أنا في غيابك بعرف قيمتك وبقول مش هاعرف من بعدك تاني أعيش لو تسأل يقولولك وجعي بيتقل وإن أنا كان لازم اعقل أو اقولك ماتسبنيش أنا تعبان مش مرتاح زي زمان قلقان طول ما انت بعيد ولا اي جديد غير انك على بالي طب كده يرضيك شايف كسرتي بعينيك وازاي أنا هونت عليك وسايبني في وج

أنا مش بنساك ولا قادر أعيش يوم في الدنيا غير ما ابقى معاك أيامنا وليالينا ليه مش وحشاك صعب اللي كان بينا ألاقيه وتعدي سنين وغلاوتك زايدة في قلبي ولسه في قلبي حنين عايش على امل ان احنا في يوم راجعين ليه بنيجي على روحنا على إيه إرجعلي تاني وحشتني مش قادر يا حبيبي إرجعلي لو

أيامي في بعدك تعباني وبعاني من كتر ما انت حبيبي بعيد كان مالي كان ايه خلاني وحشاني كل الليالي وقلبي وحيد وياه على وجعي وياه على تعبي أيامي هي هي مفيش جديد وبعاني من بعدك طول ما انت بعيد ولا حاسس من الدنيا دي غير اني وحيد وليالي بشتاقلك ولا لاقي حلول غير اني أقول ضيعتك مني و