اخر تحديث : 02:22:42 14-05-2023
راندا حافظ

مرعوبة مالخطوة الجاية اللي انا ريحلها مش عرفه امشي انا ورا قلبي والا اعقلها بيقولوا الحب هيجي مع العشرة وهاتعود بس انا مش مبسوطة وخايفة حسه بغصب انا من اولها ازى راح اعيش مع قلب مافيش بينى وبينه ولا حتى كلام ازى ارتحله وعمر مارحله قلبي في يوم من الايام ازى انا سبت لغيرى مصيرى ومين هايعيش لسنين قدام قلقانة لكون باخد خطوة اندم بعديها مين هايعيش في مكانى ويندم غيرى عليها مين غيرى هايرتاح او يتعب م اللي اختاره قلبي او عقلي ياريت حد يقوللي السكة الصح اللي امشيها ازى راح اعي

عندك استعداد تكمل ولا خايف م الظروف لو هتبعد مش هاتعمل حاجة قول مفيهاش كسوف لو هاتقدر قولى يالا مش هتقدر يفتح الله انما هاتوعد وترجع ف اللي قولته طب علي الله انا من البداية بفهمك هاتحبنى هاتعيش غرام اكتر ماتتصور تظلمنى طبعا هاظلمك تغيير بسيط هاضطر اسيبك قبل ماتفكر مانتش غريب ماهو اصل انا مفهوم جديد للجدعنه مع اللي يستاهل واضحة بطريقة هاترعبك ماتكونش واضح هاتعبك انا طبعي مش ساهل اللي أعيشله سنين حياتى لازم يكون أد الكلام وقت ما احتاج أحكى حاجة ضرورى يسمع باهتمام أ

انا الليلادي ارتحت وبالي هدي وعمري هيبتدى علشان بقيت ويايا هغمض عينيا وهنسى الدنيا ديا حبك سيطر عليا نساني الحياة وانا اكتر واحدة مبسوطة عشان حبيبي ويايا دعيت وكنت بتمنى يقبل ربنا دعايا قابلته كتير في احلامي واديه حقيقية قدامي معاه لقيت انا مكاني هعيش وياه ودة كفاية انا في حياتى لا شفت الحب دة ولا اتحبيت كدة مش قادرة اصدق عيني وليك عليا كل سنيني اللي جاية يا حبيبي ليك هدية وشوية عليك سنيني وانا اكتر واحدة مبسوطة عشان حبيبي ويايا دعيت وكنت بتمنى يقبل ربنا

نفسي الأقي لك جملة مفيدة توعد وعد وتصدق فيه نفسي أشوف لك خطوة جديدة في طريقي اللي انتا بتمشيه السكة اللي انا فيها بعيدة ممكن أقولك فرصة سعيدة بس دا أصلي وبعمل بيه اللحق نفسك قصدى اللحقنى ممكن أغير رايى قريب خايف العمر معاك يسرقنى الصبر مهوش دايما طيب اعمل أيه وانت بتعشقنى والايام عمالة بتعدى بتاثر جدا صدقنى وانا بحضر أفراح ناس قدى اللحق نفسك قصدى اللحقنى ممكن أغير رايى قريب خايف العمر معاك يسرقنى الصبر مهوش دايما طيب اعمل أيه وانت بتعشقنى والايام عمالة بتعدى بتاثر جدا صدقنى وا

يا ليلي روح لحبيبي و سلملي عليه قوله إزيه وعامل إيه ولسه فاكر حبنا حبيبي أنا ولو نسيه ونسيني أنا هفضل ليه ليلي نهارى بفكر فيه لو هيغيب ميت سنة مكانه هنا ذكريات مش قليلة ولا حكايات ألف ليلة ومهما فات عمرى مش هنساه حبيبي غاب عن عيني وبقاله كتير بس لعل المانع خير امتي يكون اللقا ياليلي بقي بحن ليه وبقالي ع الحال ده سنين وازاى بس وامتي وفين يجمع بنا الهوى فى ليلة سوا

تسمع عن واحدة بتعشق واحد بيعذبها بيقرب منها يومين ويومين يبعد ويسيبها تاخد م الجرح نصيبها بعدين يرجع يحاسبها ع اللي بتعمله في غيابه وفي اول كلمه حنينة منه بيقولهالها بتسامحه علي الحالة اللي البعد مسببهالها وتشوف الدنيا بحالها وكانها راضية بحالها وبقت تستحلي عذابه تسمع عن واحدة بقت بتعيش يوم اه ويوم لا والناس كلها شايفاها مظلومة وصاحبة حق الناس كلها الا انت نفسي افهم بس لامتة انا خايفة في غيبة من دول القلب يبطل دق حتى اما بتمشي في عز مامحتاجة تكون جنبي مابيشغل

لازم حركات ولازم اختفي اوقات يلاقي ارقامي مقفولة مالو يلقانى بسهولة هيتحول ماهم بحالات لازم تمثيل ولازم بالي يبقي طويل وابينله ان انا قادرة يروح ييجي غيره من بكرة وقلبي راسي اوى وتقيل انا مايملاش عينيا الا اللي انا املي عينيه لا الف وادور واخططله وارتب ليه ياخد باله انه بيا ربنا واهله عليه راضيين ويعرف هو واخد مين وواخد ايه غياب مقصود واقابل لهفته ببرود وابين قد ايه راسيه ف اكون فكراه واقول ناسيه ومش مهتمة بيه موجود اه شغل جنان ما انا لو سيبت طيبتى تبان هتبقى الاية مقلوبة

خلاص قررت اني اسيبه محدش عمره غير عيبه يادوب بيجمل اللي يعيبه يومين ويرجع زي زمان هسيبه وهرضى عادي بجرحه ويبقى يشوفله غيري يسامحه ويبقى يقوله لما يصالحه انا مش ملاك اصل انا انسان ولا عمري هحب عادي كدة بعديه ولا ينفع ان انا ارجع تاني ليه وهسيبه يكفر عن ذنبه ويلاقي غيري يضحك عليه يا قلبي لامتة هفضل اجامل وادوس على نفسي عادي اتعامل محدش فينا يوم كان كامل انا خايفة ان انا اغلط ليه معادش مابينا شيء نوصله ولا هعيد في كلام ولا اقوله كفاية لقلبي اللي حصله مش هقدر اضغط تاني عل

بحبك مع كل نور الشمس بتبعته للأرض يلمس خدود الورد بحبك وأنا لو حياتى سؤال انت حبيبي الرد بحبك مع كل نور الشمس بتبعته للأرض يلمس خدود الورد بحبك وأنا لو حياتى سؤال انت حبيبي الرد قصادى بعينى شايفة حبيبي الفرحة اللي لا يمكن يوصفها خيال في نفس الوقت خايفة من الايام اللي بتمشي وبتعدى أوام بحبك قبلك ما عشتش يوم دلوقتى وانا وياك ياحبيبي عايشة بجد بحبك كلمة بقالي سنين خايفة أقولها لحد بحبك قبلك ما عشتش يوم دلوقتى وانا وياك ياحبيبي عايشة بجد بحبك كلمة بقالي سنين خايفة أقولها لحد

مرعوبة مالخطوة الجاية اللي انا ريحلها مش عرفه امشي انا ورا قلبي والا اعقلها بيقولوا الحب هيجي مع العشرة وهاتعود بس انا مش مبسوطة وخايفة حسه بغصب انا من اولها ازى راح اعيش مع قلب مافيش بينى وبينه ولا حتى كلام ازى ارتحله وعمر مارحله قلبي في يوم من الايام ازى انا سبت لغيرى مصيرى ومين هايعيش لسنين قدام قلقانة لكون باخد خطوة اندم بعديها مين هايعيش في مكانى ويندم غيرى عليها مين غيرى هايرتاح او يتعب م اللي اختاره قلبي او عقلي ياريت حد يقوللي السكة الصح اللي امشيها ازى راح اعي

عندك استعداد تكمل ولا خايف م الظروف لو هتبعد مش هاتعمل حاجة قول مفيهاش كسوف لو هاتقدر قولى يالا مش هتقدر يفتح الله انما هاتوعد وترجع ف اللي قولته طب علي الله انا من البداية بفهمك هاتحبنى هاتعيش غرام اكتر ماتتصور تظلمنى طبعا هاظلمك تغيير بسيط هاضطر اسيبك قبل ماتفكر مانتش غريب ماهو اصل انا مفهوم جديد للجدعنه مع اللي يستاهل واضحة بطريقة هاترعبك ماتكونش واضح هاتعبك انا طبعي مش ساهل اللي أعيشله سنين حياتى لازم يكون أد الكلام وقت ما احتاج أحكى حاجة ضرورى يسمع باهتمام أ

انا الليلادي ارتحت وبالي هدي وعمري هيبتدى علشان بقيت ويايا هغمض عينيا وهنسى الدنيا ديا حبك سيطر عليا نساني الحياة وانا اكتر واحدة مبسوطة عشان حبيبي ويايا دعيت وكنت بتمنى يقبل ربنا دعايا قابلته كتير في احلامي واديه حقيقية قدامي معاه لقيت انا مكاني هعيش وياه ودة كفاية انا في حياتى لا شفت الحب دة ولا اتحبيت كدة مش قادرة اصدق عيني وليك عليا كل سنيني اللي جاية يا حبيبي ليك هدية وشوية عليك سنيني وانا اكتر واحدة مبسوطة عشان حبيبي ويايا دعيت وكنت بتمنى يقبل ربنا

نفسي الأقي لك جملة مفيدة توعد وعد وتصدق فيه نفسي أشوف لك خطوة جديدة في طريقي اللي انتا بتمشيه السكة اللي انا فيها بعيدة ممكن أقولك فرصة سعيدة بس دا أصلي وبعمل بيه اللحق نفسك قصدى اللحقنى ممكن أغير رايى قريب خايف العمر معاك يسرقنى الصبر مهوش دايما طيب اعمل أيه وانت بتعشقنى والايام عمالة بتعدى بتاثر جدا صدقنى وانا بحضر أفراح ناس قدى اللحق نفسك قصدى اللحقنى ممكن أغير رايى قريب خايف العمر معاك يسرقنى الصبر مهوش دايما طيب اعمل أيه وانت بتعشقنى والايام عمالة بتعدى بتاثر جدا صدقنى وا

يا ليلي روح لحبيبي و سلملي عليه قوله إزيه وعامل إيه ولسه فاكر حبنا حبيبي أنا ولو نسيه ونسيني أنا هفضل ليه ليلي نهارى بفكر فيه لو هيغيب ميت سنة مكانه هنا ذكريات مش قليلة ولا حكايات ألف ليلة ومهما فات عمرى مش هنساه حبيبي غاب عن عيني وبقاله كتير بس لعل المانع خير امتي يكون اللقا ياليلي بقي بحن ليه وبقالي ع الحال ده سنين وازاى بس وامتي وفين يجمع بنا الهوى فى ليلة سوا

تسمع عن واحدة بتعشق واحد بيعذبها بيقرب منها يومين ويومين يبعد ويسيبها تاخد م الجرح نصيبها بعدين يرجع يحاسبها ع اللي بتعمله في غيابه وفي اول كلمه حنينة منه بيقولهالها بتسامحه علي الحالة اللي البعد مسببهالها وتشوف الدنيا بحالها وكانها راضية بحالها وبقت تستحلي عذابه تسمع عن واحدة بقت بتعيش يوم اه ويوم لا والناس كلها شايفاها مظلومة وصاحبة حق الناس كلها الا انت نفسي افهم بس لامتة انا خايفة في غيبة من دول القلب يبطل دق حتى اما بتمشي في عز مامحتاجة تكون جنبي مابيشغل

لازم حركات ولازم اختفي اوقات يلاقي ارقامي مقفولة مالو يلقانى بسهولة هيتحول ماهم بحالات لازم تمثيل ولازم بالي يبقي طويل وابينله ان انا قادرة يروح ييجي غيره من بكرة وقلبي راسي اوى وتقيل انا مايملاش عينيا الا اللي انا املي عينيه لا الف وادور واخططله وارتب ليه ياخد باله انه بيا ربنا واهله عليه راضيين ويعرف هو واخد مين وواخد ايه غياب مقصود واقابل لهفته ببرود وابين قد ايه راسيه ف اكون فكراه واقول ناسيه ومش مهتمة بيه موجود اه شغل جنان ما انا لو سيبت طيبتى تبان هتبقى الاية مقلوبة

خلاص قررت اني اسيبه محدش عمره غير عيبه يادوب بيجمل اللي يعيبه يومين ويرجع زي زمان هسيبه وهرضى عادي بجرحه ويبقى يشوفله غيري يسامحه ويبقى يقوله لما يصالحه انا مش ملاك اصل انا انسان ولا عمري هحب عادي كدة بعديه ولا ينفع ان انا ارجع تاني ليه وهسيبه يكفر عن ذنبه ويلاقي غيري يضحك عليه يا قلبي لامتة هفضل اجامل وادوس على نفسي عادي اتعامل محدش فينا يوم كان كامل انا خايفة ان انا اغلط ليه معادش مابينا شيء نوصله ولا هعيد في كلام ولا اقوله كفاية لقلبي اللي حصله مش هقدر اضغط تاني عل

بحبك مع كل نور الشمس بتبعته للأرض يلمس خدود الورد بحبك وأنا لو حياتى سؤال انت حبيبي الرد بحبك مع كل نور الشمس بتبعته للأرض يلمس خدود الورد بحبك وأنا لو حياتى سؤال انت حبيبي الرد قصادى بعينى شايفة حبيبي الفرحة اللي لا يمكن يوصفها خيال في نفس الوقت خايفة من الايام اللي بتمشي وبتعدى أوام بحبك قبلك ما عشتش يوم دلوقتى وانا وياك ياحبيبي عايشة بجد بحبك كلمة بقالي سنين خايفة أقولها لحد بحبك قبلك ما عشتش يوم دلوقتى وانا وياك ياحبيبي عايشة بجد بحبك كلمة بقالي سنين خايفة أقولها لحد
اترك تعليق لـ راندا حافظ
سوف تتم مراجعة التعليقات قبل نشرها. جميع الحقول الزامية
اشعار
اغلاق