اخر تحديث : 02:22:42 14-05-2023
نور الشمس
راندا حافظ
بحبك مع كل نور الشمس بتبعته للأرض يلمس خدود الورد
بحبك وأنا لو حياتى سؤال انت حبيبي الرد
بحبك مع كل نور الشمس بتبعته للأرض يلمس خدود الورد
بحبك وأنا لو حياتى سؤال انت حبيبي الرد
قصادى بعينى شايفة
حبيبي الفرحة اللي لا يمكن يوصفها خيال
في نفس الوقت خايفة
من الايام اللي بتمشي وبتعدى أوام
بحبك قبلك ما عشتش يوم
دلوقتى وانا وياك ياحبيبي عايشة بجد
بحبك كلمة بقالي سنين خايفة أقولها لحد
بحبك قبلك ما عشتش يوم
دلوقتى وانا وياك ياحبيبي عايشة بجد
بحبك كلمة بقالي سنين خايفة أقولها لحد
| تصنيف الاغنية | اغاني مصرية |
| اسم الاغنية | نور الشمس |
| اسم المطرب | راندا حافظ |
| كلمات الاغنية | امير طعيمة |
| الاغنية من الحان | خالد عز |

مرعوبة مالخطوة الجاية اللي انا ريحلها مش عرفه امشي انا ورا قلبي والا اعقلها بيقولوا الحب هيجي مع العشرة وهاتعود بس انا مش مبسوطة وخايفة حسه بغصب انا من اولها ازى راح اعيش مع قلب مافيش بينى وبينه ولا حتى كلام ازى ارتحله وعمر مارحله قلبي في يوم من الايام ازى انا سبت لغيرى مصيرى ومين هاي

عندك استعداد تكمل ولا خايف م الظروف لو هتبعد مش هاتعمل حاجة قول مفيهاش كسوف لو هاتقدر قولى يالا مش هتقدر يفتح الله انما هاتوعد وترجع ف اللي قولته طب علي الله انا من البداية بفهمك هاتحبنى هاتعيش غرام اكتر ماتتصور تظلمنى طبعا هاظلمك تغيير بسيط هاضطر اسيبك قبل ماتفكر مانتش غريب ماهو اصل انا

انا الليلادي ارتحت وبالي هدي وعمري هيبتدى علشان بقيت ويايا هغمض عينيا وهنسى الدنيا ديا حبك سيطر عليا نساني الحياة وانا اكتر واحدة مبسوطة عشان حبيبي ويايا دعيت وكنت بتمنى يقبل ربنا دعايا قابلته كتير في احلامي واديه حقيقية قدامي معاه لقيت انا مكاني هعيش وياه ودة كفاية انا في ح

نفسي الأقي لك جملة مفيدة توعد وعد وتصدق فيه نفسي أشوف لك خطوة جديدة في طريقي اللي انتا بتمشيه السكة اللي انا فيها بعيدة ممكن أقولك فرصة سعيدة بس دا أصلي وبعمل بيه اللحق نفسك قصدى اللحقنى ممكن أغير رايى قريب خايف العمر معاك يسرقنى الصبر مهوش دايما طيب اعمل أيه وانت بتعشقنى والايام عمالة بتع

يا ليلي روح لحبيبي و سلملي عليه قوله إزيه وعامل إيه ولسه فاكر حبنا حبيبي أنا ولو نسيه ونسيني أنا هفضل ليه ليلي نهارى بفكر فيه لو هيغيب ميت سنة مكانه هنا ذكريات مش قليلة ولا حكايات ألف ليلة ومهما فات عمرى مش هنساه حبيبي غاب عن عيني وبقاله كتير بس لع

تسمع عن واحدة بتعشق واحد بيعذبها بيقرب منها يومين ويومين يبعد ويسيبها تاخد م الجرح نصيبها بعدين يرجع يحاسبها ع اللي بتعمله في غيابه وفي اول كلمه حنينة منه بيقولهالها بتسامحه علي الحالة اللي البعد مسببهالها وتشوف الدنيا بحالها وكانها راضية بحالها وبقت تستحلي عذابه تسمع عن واحدة

لازم حركات ولازم اختفي اوقات يلاقي ارقامي مقفولة مالو يلقانى بسهولة هيتحول ماهم بحالات لازم تمثيل ولازم بالي يبقي طويل وابينله ان انا قادرة يروح ييجي غيره من بكرة وقلبي راسي اوى وتقيل انا مايملاش عينيا الا اللي انا املي عينيه لا الف وادور واخططله وارتب ليه ياخد باله انه بيا ربنا واهله عل

خلاص قررت اني اسيبه محدش عمره غير عيبه يادوب بيجمل اللي يعيبه يومين ويرجع زي زمان هسيبه وهرضى عادي بجرحه ويبقى يشوفله غيري يسامحه ويبقى يقوله لما يصالحه انا مش ملاك اصل انا انسان ولا عمري هحب عادي كدة بعديه ولا ينفع ان انا ارجع تاني ليه وهسيبه يكفر عن ذنبه ويلاقي غيري يضحك عليه يا

انا ليه ساكتة عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفة قصاد عينيه مع ان انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقى حلو على قلبي ليه سلمت خلاص بايني يظهر ده اللي اسمه ايه أنا طول الوقت مكسوفة آجي اتكلم بتلخبط ليه مخبية اني ملهوفة مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفة ايه ده اللي انا فيه انا ال